Isnin, 12 Mei 2014

HEBATNYA ALFALFA...

 









Hari ni seperti yang saya janjikan pada entry blog saya yang lepas berkaitan Alfalfa. Saya nak Ulas lebih terperinci Mengenai kelebihan Alfalfa Complex by Shaklee..

Alfalfa untuk lelaki & wanita

Baiklah semua..begitu banyaknya manfaatnya hinggakan lelaki pun boleh  berkongsi khasiat bersama wanita.
Bak kata orang bijak memilih, jimat berbelanja.Beli 1 botol boleh berkongsi bersama suami isteri,anak anak, adik adik, kakak kakak, abang abang, termasuk atuk dan nenek sekali. Jadi sama2 dapat menjaga kesihatan.

Cakap panjang2 macam kacang panjang pun tak guna...sekarang jom kita sama sama kongsi manfaat Alfalfa yang Gorgeus ni..

 
~gambar kacang sebagai hiasan je ye...heheheee.



Manfaat alfalfa complex:






























Dah tahu manfaatnya, apa lagi ringan ringankan hati dan jari anda untuk bertanya pada saya...


Whatsapp/sms : 017.900.8247 ~ Maarimar
like facebook saya: supliment terbaik wanita dan keluarga

INGAT......

"KESIHATAN ITU ANUGERAH"
"KESIHATAN ITU KEJAYAAN"



TERIMA KASIH KERANA SUDI MELIHAT DAN MEMBACA BLOG SAYA...

Tiada ulasan: