Khamis, 15 Mei 2014

ZIKIR & DOA DLM KEHIDUPAN

 


 Dibawah label kerohanian ini..saya ingin berkongsi sedikit perkongsian ilmu pengetahuan mengenai agama, hasil pembacaan dan tunjuk ajar guru2 agama yang penuh ilmu didada,agar bermanfaat buat diri saya dan buat semua pembaca blog saya, khasnya saudara seagama saya muslimin dan muslimah yang saya sayangi,

jikalau ad kemuskilan mahupun kritikan diharap dapat diutarakan dengan berhemah dan bijaksana..kerana kita sebagai hamba Allah Swt perlu sentiasa memperbaiki diri kita kearah yang lebih terbaik demi melengkapkan diri kita sebagai muslimin dan muslimah yang sejati..
 


3 UNSUR UTAMA DALAM HIDUP

  1. Zikir
  2. Doa
  3. Usaha
  1. Tujuan
  2. Pengharapan
  3. Penampilan
  1. Ke tanah suci
  2. Menghadap Yang maha suci
  3. Mensucikan diri

Tiada ulasan: