Ahad, 11 Mei 2014

Alfalfa complex Tingkatkan keintiman

Assalamualaikum semua... diharapkan semua dalam keadaan sejahtera..

hari ni marimar nak kongsikan tajuk panasssssss kita ALFALFA JADI KETAGIH??

Jom kita tengok macam mana rupa alfalfa..





Sekarang kita dah tahu rupa dia kemudian mari kita bercinta dengan kelebihan Alfalfa pula.

kalau semua nak tahu, Alfalfa adalah suplimen saya yang pertama selepas saya bersalin puteri saya yang kedua. Masa saya bersalin anak pertama dulu macam2 saya cuba produk tapi xsehebat Alfalfa. Bukan bermakna produk lain tak bagus tapi bagi saya Alfalfa lagiiiiiiiii bagus.

Inilah sebabnya mengapa saya kata alfalfa jadi ketagih. Ketagih definisi marimar menjurus kepada kelebihannya. Sangat2 berguna bagi wanita.

Alfalfa ni macam kacip fatimah juga, kira boleh merapatkan anggota MISS V bagi wanita, mengatasi keputihan, kerana bersifat anti kulat.

 selain itu alfalfa Shaklee juga banyak kelebihannya maklumla Raja Tumbuhanla katakan...

Ok..mesti semua tertanya tanya marimar masih comsume alfalfa ke tidak sekarang ni??
jawapan marimar..........Gila tidak!!! hahaha... dah tahu kebaikannya mestila marimar teruskan bab kate org....
 mahkota wanita yang baik menjamin kebahagiaan rumahtangga..










Kelebihan lain Alfalfa Complex Shaklee


sabar semua ye...untuk tahu apa lagi kelebihan lain nanti marimar akan buat satu lagi post. khas untuk kelebihan Alfalfa.nanti marimar akan kongsikan dengan lebih terperinci mengenai alfalfa.








Bagi yang teringin mahu mencuba, jangan malu jangan segan hubungi marimar

whatsapp/sms : 013.907 7157 ~marimar
Like Facebook : Akmal mustafa
SID mesra anda..

"kESIHATAN ITU ANUGERAH"
"KESIHATAN ITU KEJAYAAN"







Tiada ulasan: